Home Sweet Home

Vill bara säga att jag har hamnat på ett underbart ställe. Familjevänligt med humor som inte är hotfull utan full av kärlek för varandra. Jag är så glad och känner mig lyckligt lottad över att få hamnat hos en sådan underbar värdfamilj och för en gångs skull talar jag faktiskt sanning. Att bussen hämtar upp mig 6.41 är den enda nackdelen jag kan komma på. Jag är inte längre stressad när jag vaknar, utan glad och mår bra. Jag oroar mig inte över hur denna dag ska gå utan ser fram emot ljuset och intresserad att lära mig mer om Amerika. 

Imorgon börjar jag 10.30 vilket gör att allt känns ännu bättre. Thanks! Nu ska jag se på Redskins med värdfamiljen och sedan gå & lägga mig. Ha det bra Sverige <3








Kommentarer
Postat av: Addie Baines

So you have a new host family?

2013-10-14 @ 05:54:39
Postat av: Hanna

Va fin du är :D

2013-10-14 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0