I used to bite my tongue and hold my breath Scared to rock the boat and make a mess So I sat quietly, agreed politely I guess that I forgot I had a choice I let you push me past the breaking point I stood for nothing, so I fell for everything

Åh vad jag saknar camp! Alla människor som var i samma situation. Alla utbytesstudenter som var lika exalterade som mig att påbörja året. Schemat som var fullbokat men ändå inte stressfullt. Vännerna jag fick från hela världen. Man kunde flumma & snacka om allt. Åh vad jag saknar detta. 3 månader <3
 
 
EF language and culture camp- ett minne som har en speciell plats i mitt hjärta <3

Alla bilder tagna från min underbara vän Amanda som är en utbytesstudent i Minnesota. Www.aboutamanda.se

Kommentarer
Postat av: Amanda Welander

Åh fin fina camp! Vi ses när jag kommit hem också! Kram på dig min uderbara vän

2013-11-06 @ 04:20:01
URL: http://mandytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0