Relaxing day with Bonfire & Lovely Americans

Hej alla! Idag sov jag till halv elva eftersom jag stannade hemma från skolan. Det var så himla skönt att sova och ser inte fram emot att behöva gå upp 5.40 imorgon bitti. Hur som helst, när jag hade vaknat gick jag ner till köket, kokade the, satte mig vid datorn och pluggade lite vilket förövrigt inte gick sådär jättebra. Efter det skypeade jag med min älskade pappa hemma i Sverige. 

Sedan tog jag det lugnt hela dagen, gjorde lite läxor. Kl 6.45 slängde jag i mig middagen för sedan kom min kompis Devon och hämtade upp mig för att åka till Small Group Meeting. Där hade vi en bonfire och grillade smores och sedan lärde Mr. Fraga oss om Gamla Testamentet. Rätt så intressant även fast jag inte riktigt förstod så mycket. 

Har nu kommit hem och ska släcka lampan för att sova. Imorgon måste jag gå till skolan även fast jag fortf är sjuk. Om jag stannar hemma en dag till så måste en doktor skriva en lapp och det pallar jag inte så jag får ta och dra mig upp ur sängen imorgon bitti & flytta arslet till skolan. Godnatt & ha det bra, vi ses :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0