A failure is not always a mistake, it may simply be the best one can do under the circumstances. The real mistake is to stop trying.

Ska när som helst släcka lampan och sova men tänkte berätta lite snabbt om dagen. Kl 10.30 hämtade Claire & hennes familj upp mig och vi siktade mot Washington. Det tog 1 h att ta sig dit och när vi väl var framme så gick vi ner till vattnet där vi satte oss & åt lunch. Plötsligt såg jag den svenska ambassaden där och svenska flaggan så jag blev asglad. Det stod "The United Stockholm of America". Haha lite roligt sådär.. 

Hur som helst, vi hoppade på en liten båt som åkte runt monumenten i staden. Jag såg Pentagon, Washington memorial & lite andra saker. Coolt att se var det! Efter 45 min när vi var tillbaka igen så tog vi bilen till Washington cathedral vilket är världens 6e största katedral. Det var väldigt fint så vi tog massa bilder. Jag tog med min iPhone så bilderna är inte så bra, men jag ska be Claire skicka bilderna dom tog med sin kamera.

När jag kom hem sedan runt 5 var jag ensam hemma så jag satte på en film, åt middag & tittade på Desperate housewives. Lite mysig lördagkväll sådär. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0