Hard decision

Har just kommit hem från jobbigt men härligt Cross Country pass. Springa 800 m, vila 2 min, springa 1200 m, vila 3 min, springa 2 km, vila 4 min, springa 1200 m, vila 3 min, springa 800 m & sen 400 m. Snacka om träningspass. Är väldigt stolt över mig själv nu dock för jag sprang hela tiden! och jag var sist hahah så när jag nästan var framme så skrek alla "ELLINOR YOU CAN DO THIS, KEEP GOING!!". Lite pinsamt.. Men teamwork :D

Har duschat snabbt, slänger i mig mat nu sen ska jag på någon religiös tjejkväll hemma hos en tjej. Vi ska typ snacka om Gud & grejer. Jag är inte så jättereligiös men det ska bli kul att uppleva det så jag hänger på.

Måste dra nu vi hörs! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0