Horseback-riding

Godmorgon!
Har just kommit hem från en underbar morgonpromenad. Luften börjar bli krispig och lite kylig här och jag älskar det för det känns så fräscht då!
Igår träffade jag Devon. Hon hämtade upp mig & vi åkte till Fair Oaks mall där vi handlade lite. Jag köpte några presenter. Sen käkade vi lunch på panda express. Vi hänge runt lite i köpcentrumet efter det men drog hem sen. Hon skjutsade hem mig, jag skypeade med Josefin vilket var jättekul. I stort sett satt vi bara & gjorde grimaser till varann i kameran xD haha, miss u! :( 
Idag ska jag följa med Amber till hennes häst och rida. Jag är astaggad för det va så länge sen jag red! Ha det bra, vi hörs ;)

1 bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0