Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are.

Klockan är 5.48 här och jag frågar mig själv varför jag är vaken vid denna tid. Antingen så har jag ärvt det av mamma & pappa eller så beror det på att jag på vardagar vanligtvis är uppe vid denna tid. 

Igår hade jag Spanish, Art, Computer Art & English. Efter det hade jag Cross Country. Jag hade planerat att prata med Coach efter practise & säga att jag inte ville vara med längre. Men igår började det kännas bättre. Jag ska vara med kommande vecka & avgöra efter det ifall jag ska sluta eller inte.

Efter träningen gick jag hem, duschade & sedan åkte vi till en australiensk restaurang och käkade. Det var mumsigt. Sedan gick vi en promenad i ett jättemysigt område och efter det bjöd jag på glass. 

Idag ska jag åka in till Washington D.C med en kompis jag lärt känna som heter Claire. Hon kommer hämta upp mig vid 10.30. Ska bli jättekul! :D

Ha det bra, vi hörs :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0