Orientation meeting and homework.

Hello u guys!
Imorse vaknade jag typ 7 eftersom jag är så van vid att gå upp tidigt varje morgon nu. Så jag gjorde mig i ordning och kvart över 8 åkte jag & Kylie till en orientation meeting. Där träffade jag två andra utbytesstudenter, deras värdmammor och min IEC. Vi pratade om allt som hänt osv. Det var så himla härligt att få snacka med utbytesstudenter som förstår precis hur man känner & som känner samma sak!!

Sen när det var klart så åkte jag och Kylie till Barnes & Nobles där jag köpte ett engelsk-spansk dictionary för spanskalektionerna & The Host för jag vill läsa boken innan jag ser filmen.

Sen kom vi hem & jag har pluggat i typ 3 timmar. Läxorna är inte svåra, grejen är att dom är långa & tar lång tid att göra.

Nu ska jag läsa min bok & sen ska vi äta middag. Ha det bra, puss & kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0